خانه سپيد
خانه اي سپيد براي انديشيدن

 

سيليكات سديم يك تركيب شيميايي حياتي است كه در صنايع مختلف، از جمله صنايع شيشه‌سازي، كاغذسازي، و پلاستيك‌سازي به عنوان يك ماده اصلي استفاده مي‌شود. براي انتخاب تامين كننده بهترين سيليكات سديم براي كسب و كار خود، بايد با دقت به انتخاب شركت‌هاي برتر در اين حوزه پرداخت. در اين مقاله، به معرفي ده شركت برتر تامين كننده سيليكات سديم مي‌پردازيم تا به شما كمك كنيم تا انتخاب مناسبي داشته باشيد.

 

1. شركت نيكهام

ارائه دهنده سيليكات سديم با كيفيت بالا

شركت نيكهام با سابقه‌اي بيش از 10 ساله در توليد و تامين سيليكات سديم بهترين محصولات را ارائه مي‌دهد. اين شركت به كيفيت بالا و استانداردهاي بين‌المللي پايبند است.

اين شركت به عنوان يك شركت بازرگاني متخصص در پخش، فروش، و تامين محصولاتي نظير سيليكات سديم جامد و مايع، سيليكات پتاسيم، و ورق‌ كارتن با تمركز بر كيفيت بي‌نظير و قيمت‌هاي ارزان در خدمت صنايع مختلف است. به لحاظ اعتبار و رضايت مشتريان اين شركت در بين برترين شركت هاي شناخته شده قرار مي گيرد.

شماره هاي تماس

0912-7827688
0936-1483425

آدرس:

قزوين، محمديه خيابان مطهري پلاك ۱۴


2. شركت سيليكات گستر اصفهان

اين شركت در زمينه توليد انواع سيليكات سديم مايع، پودري و جامد به عنوان يكي از قديمي ترين و شناخته شده ترين شركتهاي توليدي صنعت سيليكات در ايران درحال فعاليت است.

شماره تماس:

09123640980

آدرس:

اصفهان – شهرك صنعتي جي – خيابان پنجم – پلاك 46


3. شركت هايپر صنعت فامكو

هايپر صنعت فامكو (شركت فن آوران آريا محور) قريب به دو دهه گذشته،با سرمايه بخش خصوصي فعاليت خود را در زمينه فروش تجهيزات صنعتي آغاز نمود. هم اكنون اين شركت در بين 5 شركت برتر كشور در زمينه تامين تجهيزات صنعتي قرار گرفته است.

شماره تماس:

021-48000049

آدرس:

كيلومتر ۲۱ بزرگراه لشگري (جاده مخصوص كرج)، روبروي پالايشگاه نفت پارس، پلاك 12، هايپر صنعت فامكو

 


4. شركت پارس اور

پارس اور، يك فروشگاه تخصصي در حوزه مواد معدني و افزودني هاي مرتبط با آنها است كه در قالب مجله تخصصي و فروشگاه فعاليت مي كند. اين مجموعه زير نظر پارك علم و فناوري دانشگاه سمنان از سال ۹۷ تا به حال فعاليت خود را ادامه داده است.
هدف اصلي اين شركت، ارائه تحقيقات گسترده اين شركت در قالب محصولات معدني با ويژگي هاي خاص و رساندن محصول با كيفيت و قيمت مناسب به سراسر ايران است.

شماره تماس:

02333605065

آدرس:

سمنان، بلوار جوان، پارك علم و فناوري دانشگاه سمنان

 

 

5. فروشگاه شيمي استور

 

شيمي استور در ابتدا با هدف پاسخگويي به يك نياز مهم در بازار مواد شيميايي شكل گرفت، اين نياز چيزي نبود جز “اطمينان از كيفيت محصول”

هدف شيمي استور آسان نمودن خريد مواد شيميايي براي تمامي افراد است. شما مي توانيد طيف وسيعي از مواد شيميايي را در گريدهاي مختلف از برندهاي معتبر جهاني خريدار نموده و در كمترين زمان ممكن تحويل بگيريد.

شماره تماس:

02177641217


6. صنايع سيليكات ايران

 

شركت صنايع سيليكات ايران با سابقه درخشان در توليد انواع سيليكات سديم و سيليكات پتاسيم هميشه در اولويت انتخاب بزرگان صنايع مختلف ازجمله صنعت شوينده، فولاد ريخته گري، كاشي و سراميك، كارتن سازي، الكتروسازي و كشاورزي، صنايع حفاري و ديگر صنايع قرار دارد.

شماره تماس:

09123640980

آدرس:

قزوين – شهر صنعتي البرز – خيابان بيهقي

 

7. شركت نفيس سيليكات سپاهان

شركت نفيس سيليكات سپاهان با هدف سرمايه گذاري و راه اندازي شركت‌هاي تخصصي و توسعه فعاليت‌هاي شركت‌هاي تابعه در راستاي برنامه ريزي‌هاي استراتژيك و چشم‌انداز سازمان تاسيس گرديد.

شماره تماس:

42694420 -31 – 98+

آدرس:

اصفهان، نجف آباد، منطقه صنعتي 2 نجف آباد، بلوار اميركبير، خيابان شيخ بهايي، نبش فرعي 6

 

8. شركت كيميا تهران اسيد

شركت كيميا تهران اسيد به عنوان بزرگترين مرجع خريد، فروش و قيمت گذاري مواد شيميايي صنعتي و آزمايشگاهي از سال 1386 فعاليت خود را آغاز كرده و تا كنون با بهره گيري از متخصصين مجرب و فرصت هاي موجود در فضاي اينترنتي به ارائه بهترين كيفيت و قيمت رقابتي توانسته است رضايت مشتريان خود را جلب نمايد.

شماره تماس:

02188308030

آدرس:

خيابان مطهري-روبروي ميرعماد- پلاك۲۶۲-طبقه اول- واحد ۱شرقي

 

9. شركت پترو كوير صدر

در سال ۱۳۸۶ با هدف تامين بخشي از نياز صنايع كاشي و صنايع شوينده و فولاد استان و كشور احداث گرديد. با ظرفيت توليد ماهانه ۲۰۰۰ تن سيليكات سديم مايع ، بابهره گيري از ماشين آلات داخلي و خارجي اتوماتيك.هم اكنون آماده ارائه سيليكات سديم و متا سيليكات با كيفيت بسيار عالي و شفاف به تمام مصرف كنندگان مي باشد.

شماره تماس:

035-38421965

آدرس:

يزد، كيلومتر۳۰جاده يزد-ميبد، جاده حاجي آباد، فرعي دوم سمت راست، شركت پترو كوير صدر

 

10. شركت پترو كيميا

اين مجموعه با هدف تامين مواد شيميايي با كيفيت مورد نياز در صنايع مختلف، خصوصا صنعت تصفيه آب ، جمعي از متخصصان و خبرگان اين حوزه را گرد هم آورده و مفتخر است كه تاكنون توانسته سهمي در چرخه تامين و توزيع مواد شيميايي مورد نياز توليدكنندگان عزيز داشته باشد.

شماره تماس:

02177677034

آدرس:

تهران، خيابان شريعتي ،بين سه راه طالقاني و خيابان بهار شيراز ، پلاك 373، طبقه 3

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۵۹:۳۹ ] [ سپيده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی